Stängning av bar & uteplats

Idag packade vi ihop uteplatsen för iår.    Bosse & Wilda körde rent ölpumpen först
(null)

Sen packade vi ihop utemöblerna & bar ner uteduschen & parasoll i källaren. 
Nu är uteplatsen stängd för i år. Lite blommor finns kvar för dom är så fina fortfarande så jag vill inte slänga dom. 
Vi åt köttfärslimpa med sås och potatis idag. Det blev en stund i soffan för att smälta maten sen. Hästarna fick gå in & äta lite under tiden. 
(null)

(null)
Bea har sååå tjock & fin svans. 

Innan jag sadlade fixade jag till Sigges man som var ganska lång. 
(null)
Stephie kom lagom när jag var klar & vi gick till ridhuset. Där fick jag & Sigge ett bra träningspass. Tyckte jag i alla fall! 
Solen har lyst på oss idag, skönt men ganska kallt ändå. Det var-2 grader i morse när jag gick ut. 
Nu ska jag natta hästarna och mig själv sen. 
Sov så gott allihop 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0