Breeders på tv

Jag gick upp tidigt idag & gjorde mig klar inne innan jag gick ut i stallet. 
Jag red Sigge direkt, la fram några bommar för att få omväxling. 
(null)
Travbommar på böjt spår till höger och några galoppbommar till vänster. Ibland har han bråttom över galoppbommarna men det går bättre & bättre. 
Jag tog ut Wilda en stund men hon var inte svår att få med in igen eftersom det började regna. 
Jag bakade muffins och godiskakor och skalade potatis sen. 
Stephie kom mitt på dagen och då satte vi oss i soffan & tittade på Breeders på Equisport och fikade. 
(null)

Tråkigt att inte vara därnere & tävla men kul att kunna se lite på tv:n i alla fall. 
Vi åt fläsk med sås & potatis, fick paltkoma och tog sen en pw. 

(null)
Wilda bus älskar att sitta högt upp, här på torktumlaren. Tror att hon gillar att se ner på oss…
Dags att sova
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0