Lekeryd igen

Vi har haft sommarvarmt här idag, över tjugo grader. Jätteskönt! 
Vi drack förmiddagskaffet på uteplatsen igen & Wilda ville vara i centrum..
(null)
Hon vet att hon inte får vara på bordet men testar gränserna ibland. 
Sigge fick gå i ridhuset idag med. Dom håller på & fäller en massa skog runt ridslingan så jag ville inte rida där. 
Men jag tog fram några bommar så han fick lite omväxling. 
(null)
Vi var svettiga båda två efteråt i värmen. 
Jag åt kalops med potatis och rödbetor när jag kom in & sen åkte jag till Stephie igen. 
Jag stannade & handlade på City Gross på vägen. Köpte bland annat en stek till helgen. 
Stephie red Saga först. Hon red igenom programmet (Intermediaire) hon ska tävla nästa helg. 
EmmyLou joggades lite i ridhuset och sen skrittades hon ut en sväng. 
(null)

(null)

(null)

Vilken solnedgång det var när jag körde hemåt igen. 
(null)
Så fint! Eller hur! 
(null)

Jag hämtade Amanda på hemvägen, hon hade spelat padel. 
När vi kom hem hade Tim gjort toastmackor till oss & det var gott. 
Jag åt framför tv:n med EM-dressyren. Den är inte slut än så jag sitter kvar en stund till. 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0