Mysig dag med Stephie

Idag kom Stephie "hem" & vi hade en härlig dag tillsammans. 
Bosse, Tim och Amanda åkte till lägenheten medan jag kände mig lite "överflödig" där och stannade hemma. 
Stephie kom hem och red Sigge.
(null)

Solen sken så vi skrittade ut efteråt. Fotade lite "reklam" också i det fina vädret. 
(null)

Jag har kört med Pharmalighten på höger sida av Sigges hals hela veckan. Han är lite spänd i en muskel där. 
Idag somnade han när jag höll på. 
(null)

Vi tog en snabb fika sen innan vi tog en pw 
(null)

(null)

Sen lagade vi mat & åt tillsammans. Vi gjorde fläskfilé med klyftpotatis. 
Stephie åkte tillbaka till Lekeryd sen för att ta in "sina" hästar och rida Saga. 
Jag började om igen med matlagningen och gjorde en omgång till med fläskfilé & klyftpotatis till Bosse, Tim och Amanda. 
Till efterrätt åt vi glass med maräng, banan och chokladsås. 
Gott
Time to sleep
(null)

Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0