Regn och vårrullar

Oj vad det har regnat denna torsdag. 
Jag fortsatte att putsa fönster, men på insidan idag. Så nu är alla fönster nere klara i alla fall. 
Wilda övervakade putsningen från mina axlar
(null)

(null)

När vi var klara ville Wilda absolut gå ut. 
Ända tills jag öppnade dörren och hon märkte att det ösregnade. Vi gick ut en stund ändå, på uteplatsen under tak. 
Hästarna fick vara ute till klockan ett, då tog jag in dom och gjorde iordning Sigge och gick till ridhuset. 
Vi var hyfsat överens om dagens övningar & det är alltid skönt!
(null)

(null)
-Puss på dig matte ❤️ 
B hade maten klar när jag kom in, hel laxsida med potatis och hollandaisesås, mums. 
Jag gjorde sen vårrullar till kvällen. 
(null)

(null)
Det är lite pyssel men ganska kul att göra dom och väldigt gott tillsammans med sweet chilisås. 
Det var väldigt fint månsken  ikväll när jag nattfodrade och liksom en "färgring" runt månen. Det var dock svårt att få med den på fotot. 
(null)

Sen såg jag också att det ser ut som en ängel, en sån bokmärkesängel som man hade när man var liten. Eller hur?! 
(null)

(null)

God natt allihopa & Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0