Städning och middag hos P&L

Det var riktigt disigt i soluppgången idag. 
(null)

På förmiddagen dammsög jag och städade medan Bosse och Wilda var ute. 
Sen bytte jag vatten i hagarna till hästarna och slängde ner mer hö. 
Vi drack kaffe och spelade en yatzy ute i det fina vädret. 
Sen red jag Sigge & idag gick det ganska bra. 
(null)

Vi åt ärtsoppa på dagen för vi var bjudna till Peter och Lisa på mat på kvällen. 
Lisa fyller år idag och dom bjöd på "libanesisk familjebricka" som var väldigt gott. 
Jag hann spela kort med Felix & Malte en stund också, mysigt. 
Det växer fint på "komposten" brevid gödselstacken. Jag trodde blommorna i blomlådorna hade blommat klart för i år men en hade visst lite mer att ge. 
(null)

Dax att sova
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0