Bullbak & rolig ridning

Här gäller det att komma på inomhusaktiviteter på grund av vädret. 
Så idag har jag bakat bullar. 
(null)

Lite pianospel, kattlek och tv med världscuphoppning roade jag mig med sen. 
(null)
(null)
Så söt, våran busiga Wilda
När Stephie kom från jobbet stod hästarna nästan klara att gå till ridhuset. 
Sigge kändes bra, men på slutet blev det ännu bättre. När Stephie var klar med Calle hjälpte hon mig en stund & då kändes han jättefin faktiskt! Det är så härligt när man är ett med hästen och han travar luftigt med kadens. 
(null)
Stora Sigge & lilla Calle
(null)

(null)

Vi åt kebab ikväll & jag har tittat på Bäst i test. B har kollat hockey. 
Nu ska hästarna få nattmat & sen är det sovdags. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0