Djupvåg och armbågsmassage

B flög ut till Visingsö på morgonen så jag tog ut Wilda en stund. Idag höll jag i kopplet hela tiden för jag hade inte tid att leta efter förrymd katt. 
Stephie kom strax efter tio och då tog vi in hästarna och red. 
Bytesträningen fortsatte, med både lite bra & mindre bra resultat. 
Jag tycker att det går framåt i alla fall. 
Hästarna fick gå ut igen och äta sitt lunchhö medan vi gick in och funderade på vad vi skulle äta. 
Vi enades om grekisk pyttipanna. 
Vi marinerade fläskfilé & skalade potatis innan vi tog en snabb pw till Ica för att köpa röd paprika och fetaost. 
Vi var båda ganska hungriga efter att bara ha ätit frukost så vi köpte varsin glass också.      Vi provade den nya Soft Cornetto (tror jag den hette) Den var riktigt god! 
(null)

När vi kom hem satte vi in maten i ugnen och gick & duschade.  Maten var klar tjugo över tre & då hade vi tjugo minuter på oss att äta och ta in hästarna. 
Tjugo i fyra åkte vi (S & jag) in till Yvonne (Yvonne’s häst och Ryttarhälsa) i Jönköping. 
Hon började behandla mig, ibland är det skönt men ibland gör det riktigt ont. Djupvågsmassagen var skön och avslappnande idag. Sen hittade hon ju mina ömma punkter i höger axel och nere i ländryggen. Då upphörde det sköna & övergick i den mer hårdhänta armbågsmetoden. 

Medan Stephie fick sin behandling satt jag & myste (mös?) med lilla Alli. 
(null)
Tittut! 
Vi åt lite mer när vi kom hem & sen har det var varit soffhäng framför tv:n. 
Ha en bra kväll 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0