Fasadtvätt

Jobbet på uthuset fortsatte idag. 
Jag skurade hela baksidan med fasadtvätt. 
(null)
Inte jättekul jobb, det blir alltid flera skrapsår på händerna osv men nu är det klart. 
Imorgon är det målning som gäller. 
Vi fortsatte högtryckstvätta framför uthuset sen. 
(null)
Både högt och lågt. 
När vi hade ätit & försökt pigga upp oss med en kopp kaffe drog jag på mig ridkläderna.    Sigge var bättre idag, inte lika pigg & stark.    Vi tränade vidare på bytena och linjerna i MsvB:1. 
När jag var klar med Sigge kom Stephie och Calles ägare. Alicia skulle träna borta i Mias ridhus (20x60 m) 
Jag gick med dom bort. 
(null)
Stephie "kopplade" Calle på vägen bort för bonden körde med både "gödseltraktorn" och lastbil m.m
Calle är duktig och klarar mötena bra men det är ändå skönt att hålla i för säkerhetsskull. 
Träningen gick jättebra, dom var jätteduktiga båda två. Mycket på grund av bästa tränaren, Stephie! 
(null)

Dags att sova
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0