Genrep!

Jag släppte ut hästarna före klockan sju. Vid nio tog jag in dom igen. 
Stephie kom & vi tvättade benen på Calle först och gick till ridhuset med Sigge sen. Vi fick ett ordentligt pass inför tävlingen imorgon. Sigge var minst sagt på, så pigg.
Hoppas att han gjorde av med en del energi idag & är lite lugnare imorrn. 
(null)
Jag hann hälla i mig en kopp kaffe sen innan vi skulle åka iväg med Calle till Jfk (där tävlingen är) för att bygga staket och träna på staketet. Stephie red honom där för han brukar bli så spänd & stå emot för Alicia på tävling. 
Stephie löste det (som vanligt) bra. 
(null)

(null)
Nu hoppas vi att han sköter sig på tävlingen. 
Hästarna fick gå ut ett par timmar till.
Vi drog fram transporten och bytte däck på den. Dubbdäcken får ju inte var på från och med imorgon. 
(null)

Efter maten var det Sigges tur att bli tvättad. Hals, ben och svans tog vi. 
(null)

(null)

När jag kom in igen gjorde jag köttbullar som vi ska äta imorgon och bakade chokladmuffins. Det blev en hamburgare till kvällsmat också. 
Nu måste jag släcka & sova. Klockan ringer halv sex, det är tidig start som gäller. 
(null)
Måne i skorstenen
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0