Hasskydd och en låda glass

Målarkläderna satt på igen efter frukosten. Det tog hela förmiddagen att göra strykning nummer två på baksidan av uthuset. 
Efter kaffet plockade vi fram utemöblerna, tvättade av dom och oljade in dom. 
(null)

Sigge har ett litet sår på ena hasen som han river upp varje gång han ligger ner typ. 
Inte bra. 
Så jag åkte till Hööks och köpte ett hasskydd på eftermiddagen. Hoppas att han låter det sitta på så att såret kan läka. 
Jag åkte ner till Ica också för att handla lite och hämta en låda glass som jag beställt. En låda med 20 st Dajmstrut för 259:- under halva priset. Det blir bra att ha i sommar. 
Vi smakade på varsin direkt. 
(null)

Jag gjorde iordning hästarna tills Stephie kom från jobbet. 
Hon gick in till Åke en sväng först, han behövde hjälp med något med datorn. 
Sen red vi. 
Bytena går bättre, inte alltid men det känns som om vi är på väg att hitta rätt båda två. 
(null)

Nu ska jag nattfodra & sova
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0