Hög höjd

Jag gillar ju inte att klättra på stegar. 
En går an men idag behövde jag dubbelstegen för att nå upp. 
Jag skurade gaveln på uthuset. 
(null)

(null)
Här står jag högst upp på stegen, men det syns inte mer än på mitt lite sammanbitna ansikte. 
Det var inte så farligt med höjden idag, lite svajig stege men några djupa andetag så gick det bra. 
Det är däremot ganska slitigt för axlar & armar att skura panel. Jag kör Voltaren på höger axeln nu ett tag. 
Jag hann med en pw före maten, regnet hängde i luften men jag hann hem innan det kom en skur. 
(null)

(null)

Jag tog in hästarna vid halv fyra och red Sigge. 
Han kändes fin idag, lätt i handen & lagom pigg. Vi gjorde två byten som kändes riktigt bra. 
(null)
Jag ryckte manen sen & hann precis klart tills Stephie kom hem. Calles ägare kom strax efter & dom gick till ridhuset för att träna. 
Alicia & Calle ska tävla igen i helgen. 
Nu sitter jag och tittar på Välkommen till Köping & sen ska jag natta hästarna och mig själv. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0