Hovis, Boeuf och träning

Hästarna fick gå ut före sju i morse och gå in igen kvart över nio. 
Rolf, hovslagarn, kom vid tio. Skönt att få av snösulorna för nu måste det vara slut på snön för i år. 
Jag redde ut Beas man ordentligt, hon har ofta "trollflätor" i manen och dom är inte alls lätta att trassla ut 
(null)

(null)
Det var riktigt skönt väder när jag släppte ut hästarna igen och gav dom lunch. 
(null)

Bosse var iväg en sväng på förmiddagen och köpte med mat från MrRice på vägen hem. 
Min cashew Chicken var välkryddad idag, men det var gott ändå. 
Efter maten gick jag ut i köket och började laga mat, haha. 
Vi har bjudit hem Ester och Magnus imorgon så jag har gjort en Boeuf Bourguignon som får stå över natten. 
Calles ägare Alicia, och hennes mamma, kom för att träna på kvällen. 
Jag gick till ridhuset strax efter dom & red & fick också lite coachning på slutet. 
(null)
Det ser ut som om Sigge hade något han ville säga när vi var klara 😅
Solen var på väg ner när vi gick hem. 
(null)

Calle såg jättefin ut på träningen. Hoppas att han är lika fin på tävlingen i helgen. 
Det var allt för idag. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0