Inköp

Medan Bosse var ute med Wilda körde jag in ensilagebalar och bytte vatten till hästarna i hagen. 
Efter kaffet åkte vi in till Jönköping för diverse inköp. 
Vi började med att köpa födelsedagspresenter till Tim som fyller år på söndag. 
Sen åkte vi runt och inhandlade diverse till våra djur och annat nödvändigt.  
Vi hann precis äta lite soppa innan Christian och Marcus ("våra VVS:are") kom för att fixa våra solfångare. Det fattades vätska i dom men nu fungerar dom igen så vi kan börja värma upp poolen snart. Vi måste bara fylla den först. 
Stephie och jag red tillsammans på kvällen. 
Våra galoppombyten blir bättre och bättre faktiskt. Det är så roligt när det går framåt. 
(null)

Calle fick en ben och svanstvätt efteråt, han ska ju tävla i helgen. 
(null)

(null)

Tim kom för att titta på hockeyn tillsammans med Bosse och jag gjorde fajitakyckling som vi åt alla tre. 
Tim kom med sin nya bil, en fin Volvo V60 som han köpt idag. 
(null)

(null)

I pausen sprang dom ut och tvättade den & jag fotade den fina kvällshimlen. 
(null)

Dax att sova. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0