Kort inlägg

Operation måla uthuset fortsätter. 
Vi målade det vita på förmiddagen. 
(null)

Jag red på eftermiddagen. Inga byten idag, istället tog jag fram några bommar. 
Jag lägger dom oftast på böjt spår så att man kan variera steglängden lite. 
(null)

När vi var klara med bommarna fick han galoppera flera varv åt varje håll i friskt tempo. Jag hade tur & fick ha ridhuset för mig själv idag. 
Stephie kom efter jobbet och vi borstade & pysslade lite med Calle. Han fick vila idag. 
(null)
Lilla fina Calle 
Vi tog en pw sen, det har varit ganska kallt idag så det behövdes både mössa och vantar. Stephie hade mössan och jag vantarna. 
Jag gäspar för fullt ikväll så jag ska lägga mig tidigt. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0