Man vill bara vara ute i solen

Så härligt väder hela påsken har bjudit på! 
Stephie och jag träffades på Ica för att köpa lite att grilla. 
Vi la kött och kyckling i marinad innan vi tog med Sigge ut på en skogstur. 
Jag hade en fleece och väst på mig vilket var alldeles för varmt. 
(null)

(null)

Vi gjorde ugnsrostad färskpotatis till maten & det var gott med årets första grillmiddag som åts ute i solskenet. 
(null)

(null)

Vi gjorde en mumsig hallonpaj med vaniljsås till efterrätt. 
Stephie och jag ville vara ute mer så vi tog en pw. 
(null)

Wilda är så snäll, hon matar alla sina gosedjur & leksaker varje dag, haha
(null)

Så var även denna helgen slut. 
Hoppas ni har haft en bra Påsk! 
Sov gott 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0