Mest häst

Stephie kom efter frukosten. 
Vi gick ut i skogen med Sigge, Calle fick en välförtjänt vilodag. 
(null)
Solen var framme men det blåste kalla vindar. 
Sigge pussade lite på sin kompis Calle när vi kom tillbaka till stallet. 
(null)

Så söta! ❤️
Vi åt pizza idag & av den blir man ju så mätt att man inte orkar resa sig ur soffan på en stund. 
Stephie åkte till Grevagården i Skövde för ett genrep inför fyraårstestet med Rocky. 
Jag gick (när jag orkade resa mig) ut och mockade alla tre hagarna. 
Sen gosade jag med alla hästarna och försökte ta lite selfies med dom. Med väldigt blandat resultat, haha
Först lilla Bea 
(null)

(null)

(null)

(null)
Ser nästan ut som en alpacka! 

Calle ville inte vara med på kort & såg inte så glad ut. 
(null)

(null)
Till slut kom öronen fram. 

Sigge vet hur man ser stilig ut på bild i alla fall och poserar gärna. 
(null)

(null)

Dom är så mysiga alla tre. 
Jag har tvättat en del idag, lakan, handdukar och kläder. Maskinen har gått nästan hela dagen. 
Nu ska jag bädda i dom rena lakanen och mata pållarna. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0