Middag & 3 gånger promenad

Hästarna gick ut vid 07 och sen kom Stephie runt halv tio och vi körde reprisen på igår med Calle. Tvätta ben, knoppa & gör fin. 
(null)

Jag åkte inte med till Jfk idag för Peter & pojkarna ville komma & äta. Lisa mådde inte bra så hon låg kvar hemma. 
Jag gjorde fläskytterfilégrytan & kokade färskpotatis till. Den var klar i ganska god tid så vi tog en liten promenad. 
Så härligt väder har vi haft idag sol och +15 grader. 
(null)

Calle & co kom tillbaka från tävlingen samtidigt som vi kom hem. Alla var nöjda trots att hon hamnade precis utanför placering båda dagarna. 

Efter maten åkte S till Hökerum, B & P bytte däck på Peters bil och pojkarna flög med sina flygplan. 
(null)

(null)

När dom hade åkt hem tog jag en pw. 
(null)

(null)
Här på Torps gård hade vi våra hästar på bete för många år sen. Nu håller dom på och "förstör" & bygger massor med hus och bostadsrätter. 
(null)

Jag hann kanske sitta i soffan en halvtimme innan Stephie kom hem igen. Hon ville också ta en pw så vi gick ut igen. 
(null)

Vi passerade "utsikten" på vägen hem & fotade en fin solnedgång. 
(null)

(null)

(null)

Ikväll är jag jättetrött så det blir tidigt isäng. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0