Middagsgäster

Jag städade huset på förmiddagen och sen åkte vi och handlade mat och blomjord. 

Sen bakade jag en slags kokoskaka till kvällens efterrätt.  (null)Salladen gjorde jag klar och förberedde vitlöksbröden.  
Jag hade lite tid över så jag gick ut och planterade penséerna som jag köpte häromdagen. 
Blomlådorna vid stallet, en kruka vid framsidan och "blomfatet" vid bakdörren är fina nu. 
(null)

Estrellita och Magnus (våra grannar) kom ner vid fem & vi åt Boeuf Bourguignon med färskpotatis. 
(null)

(null)

Till efterrätt var det små fågelbon bestående av kokoskakan med grädde och chokladägg. 
(null)
Dom var ganska goda faktiskt. Helt ok. 
Som vanligt blev det mycket prat och skratt när vi träffas. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0