Mycket fix ute

Jag tog på oömma kläder efter frukosten och gick ut och påbörjade årets målningsprojekt. 
Det är baksidan på uthuset som ska snyggas till nu. 
Idag skrapade jag bort gammal färg. Solen ligger på den väggen & det blev så varmt att jag stod i bara sportbehån (& jeans) 
(null)
Sämre kan man ha det en vanlig tisdag. 
Nästa steg är att tvätta fasaden. Men vattenslangen var upptagen idag för Bosse körde rent uteplatsen med högtryckstvätten. 
(null)

Vi drack kaffet ute, termometern visade +17 så det var jätteskönt. 

(null)
Riskaka och smörgåsrån med ost & vindruvor är standard till förmiddagskaffet. 
Stephie och jag red samtidigt när hon kom från jobbet. 
Calle och Sigge var jättepigga båda två. 
S & jag tränade byten. Nu blir det hårdträning med dom för att kunna gå upp i Msv B. 
(null)

Nu ska hästarna få sitt natthö. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0