Rättvist

Det har inte hänt så mycket här idag, så det blir ett kort inlägg. 
Vintern är ju tillbaka i Bankeryd, tyvärr. 
(null)
Drygt 5 cm snö låg det på morgonen. 
Nu har det regnat en stor del av dagen så mycket har smält bort men inte allt. 
Det var läge för inomhusaktiviteter idag så jag städade hela huset. 
Efter kaffet åkte vi & handlade. Vi självscannar här på Ica nu. Smidigt tycker jag men Bosse är sur för han får avstämning jämt! Trots att han aldrig haft något "fel" 
Det var extrapris på lösgodiset så jag plockade i lite i en påse. 
Bosse tog en egen påse (av någon anledning) & tog det han gillar. 
När jag sen skulle scanna "prislapparna" blev jag lite förvånad! 
Kolla, vi lyckades lägga i exakt lika mycket godis! På grammet!  Haha
(null)
Väldigt rättvist i alla fall 
Det har varit världscupfinaler i både dressyr och hoppning på tv idag så jag har tittat alldeles för mycket på tv:n 
Jag pausade lite med fem kilometer på crosstrainern och lite styrketräning. 
Det var allt för idag 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0