Snö igen…

Fast dom hade förvarnat om snö blev jag förvånad när det var vitt ute i morse. 
(null)
Förvånad och besviken. Men så är det ju ofta i April, tyvärr. 
Hästarna bryr sig inte så mycket om det är vitt eller inte, bara dom får med sig sitt hö ut. 
(null)
Bea
(null)
Sigge
(null)
Calle

Vi bytte lysrör i stallet, i en av boxarna, vilket inte är helt smidigt. Det sitter ihopspikade skydd över armaturerna som vi måste skruva ner först. Sen när det var bytt och uppskruvat igen slutade lysrören att funka igen. Kul
Det blåste kallt ute, jag fick dra upp luvan på tröjan för att inte frysa om öronen. 
(null)

Wilda njöt av att bli borstad ute idag. Hon fäller en hel del & det är skönt att få av det mesta ute. 
(null)

(null)

(null)

Efter kaffet sprang jag fem kilometer. Det mesta av snön hade smält i solen, bara på skuggiga partier i skogen låg det kvar. 
(null)

(null)

När hästarna hade gått in mockade jag hagarna. 
Jag väntade med att rida tills Stephie kom. Båda hästarna gick bra idag med, skönt. 
Dax att sova 
(null)
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0