Storhandling

Idag red jag direkt efter frukosten. 
Det var riktigt skönt väder så vi tog en skogstur. 
(null)
Sista halvan fick vi sällskap av en tjej som har häst (Rosita) i Pias stall. Hon jobbar på ambulansen och var med & hämtade Bosse när han hade brutit benet. 
Vi hade diverse inköp att göra så vi åkte iväg efter kaffet. 
Först stannade vi på Granngården och köpte tre balar (!) toapapper och 75 kg poolsalt. Några penséer fick också följa med hem. 
Rusta ligger precis bredvid och där köpte vi kattmat. 
Bosse skulle in på Sportson & då gick jag in på Jeans Company och köpte ett par jeans. 
Biltema var vi inne på två gånger under dagen. 
På Hööks köpte jag nya tyglar, jag letade också efter zink (fodertillskott) till Sigge men det fanns ingenstans så det beställde jag på nätet när jag kom hem. 
Vi åt lunch på Hasse på sjökanten. 
(null)
Det ligger nära A6, fint nere vid Rocksjön. Maten var god med fint salladsbord till. 
Vi handlade lite mat på City Gross och vårt sista stopp blev Ö&B. Där hittade Bosse en gräsklippare, vår har gått sönder. 
Med bilen full åkte vi hemåt igen. 
Jag hann mocka Calles hage innan Stephie kom för att rida. Sigges hage tog jag igår så nu återstår bara Beas. 
Jag gick med Stephie till ridhuset, Calle var jättepigg idag. Vi gick ut & skrittade av honom efteråt. 
(null)

(null)
Han har så söt rosa underläpp, eller hur?!
Klockan är kvart över elva nu så det är väl sovdags. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0