Tävling & påskmiddag

Halv sex klev jag ur sängen och gick ut & fodrade. 
Stephie kom halv sju och fixade mitt hår först & sen gick vi ut & fixade Sigge. 
(null)
Han tyckte att det var väl tidigt, han var trött! 
Det var någon minusgrad & frost på gräsmattan men solen värmde upp luften snabbt. 
(null)
En härlig morgon. 
Vi lastade före åtta & åkte till Jfk, skönt att det är nära. 
Sigge var taggad och pigg som tusan. 
Vi lyckades ändå komma ganska bra överens och fick ihop 68,5% & vann klassen (Msv C:1)
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag tycker så mycket om min (vår) häst ❤️ och är så tacksam för all hjälp med coachning av bästa Stephie ❤️ 
Klockan två var det inbjudet till påskmiddag. 
S & jag hann med en liten promenad i det fina vädret innan vi gjorde det sista på maten. 
(null)

Det var jättevarmt och skönt ute (+15) så jag gick i t-shirt en stund. 
Tim och Amanda kom och åt med oss. Danne åt hos sin mamma. 
Efter maten men före efterrätten tog vi in hästarna och tvättade benen på Calle som också skulle tävla framåt kvällen. 
(null)

Stephie coachade ju Alicia med & hon gjorde en jättebra ritt. Så duktiga! 
Dom hamnade precis utanför placering tyvärr men var väldigt nöjda ändå. 
Nu ska jag sova. Är jättetrött! 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0