Uppäten deklaration & balkongmöbler

Oj vad mysigt det är att ha en bengalkisse. 
Eller….
Ibland undrar jag. 
I morse när vi kom upp hittade vi Wildas senaste upptåg. 
Hon hade deklarerat. 
Eller snarare ätit upp min deklaration! 
(null)
Den låg där oöppnad, platt & inplastad. 
No more. 
Tur att man inte måste skicka in den i pappersformat längre. 

Det gick bra att släppa ut hästarna idag. Det är alltid lite extra anspänning när det kommit en ny häst. Men dom skötte sig alla tre. Inga tokiga race eller så. 
"Calle" 
(null)

Tim & Amanda ville ha hjälp att köra hem balkongmöbler från Ikea idag. 
Vi åkte in i två bilar, Bosse i en & jag & Stephie i hennes. B åkte direkt till Ikea medan jag & S stannade till på Charlies på vägen. 
Jag hittade en ny fin tävlingstop som var dyr men nedsatt med 20% så jag slog till. 
(null)

Stephie skulle till Yvonne på behandling så hon släppte av mig på A6. Jag trodde att jag skulle hinna in och köpa ett par jeans, men dom höll redan på att lasta möblerna i bilen så vi åkte direkt till T & A. 
Vi skruvade ihop soffan & det blev jättebra med den på deras stora balkong. 
(null)

Sen åkte vi till Dal Baffo och åt. 
Jag åt parmalindad kycklingfilé med rödvinssås och potatisgratäng. 
(null)
Det var jättegott. 
S höll på att göra iordning hästarna när vi kom hem. Så jag bytte bara om & vi gick ut & red. 
Jag red nog lite på halvfart för min goda middag hotade att komma upp igen. Min mage gillar ju inte att jag rider eller motionerar direkt efter maten. 
Men det gick bra, maten stannade där den skulle & Sigge kändes duglig ändå. 
Lille "Calle" skötte sig också bra. 

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0