Wilda två år

Idag fyller vår Wilda två år. 
(null)

Vi har målat både på för- och eftermiddagen idag, så nu är gaveln också klar. Bara framsidan på uthuset kvar. 
(null)

Vid kaffet fick Wilda sin vanliga ostskiva och två små paket. 
Hon älskar paket & öppnar dom snabbt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Musen i paketet fick sig en ordentlig omgång sen, hon gillade den!
Jag gjorde stuvade makaroner till middag, det är så gott. Men det är inte ofta jag gör det då B inte gillar det. 
Efter maten åkte vi och handlade mat inför helgen och när vi kom hem städade jag. 
Det är full fart här hela dagarna, jag undrar hur jag hann jobba förut. Men då gick hela semestern åt till att måla osv. 
Det är sååå skönt att få bestämma själv över sitt liv. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0