Sommaren är tillbaka

Vi har haft +28 grader här idag, varmt och skönt. 
Jag sadlade Sigge efter frukosten och så gick vi till ridhuset tillsammans med bästa tränaren Stephie. Hon har lösningar på allt & det är guld värt att ha en så duktig tränare. 
(null)

(null)
Vi var ordentligt svettiga båda två efteråt. Det var väldigt varmt redan tidigt på förmiddagen. 
Sigge fick bada & gick sen som vanligt ut och rullade sig på den sandigaste platsen i hagen. 
Kaffe med yatzy avnjöts på uteplatsen och sen solade vi och badade en stund. 
Vår lunch blev grillad korv och kyckling till Stephie. 
Stephie och Danne åkte sen till Göteborg för att gå på konsert med Ed Sheeran. 
Jag putsade träns och stövlar inför helgens tävlingar. Sen vattnade jag en massa blommor, buskar & i växthuset. 
Härligt väder väntas dom kommande dagarna. Det blir säkert en aning svettigt att tävla mitt på dagen både lördag och söndag! 
(null)

På kvällen åkte vi in till Jönköping och åt på Rosegarden. (null)

(null)
Gott och mättande. 
Det är sovdags så jag säger God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0