Ändrade planer

Stephie och jag hade bestämt att vi skulle åka & göra lite ärenden på förmiddagen. 

Men jag fick ett sms att en av hennes kollegor på nya jobbet har testat positivt så vi fick tänka om. Dom jobbade ihop förra veckan så vi får vara lite försiktiga i vår kontakt nu ett tag. 
Alltså inte åka bil tillsammans. S&D åkte ihop istället. 
Jag städade lite och mockade Sigges hage medan dom var iväg. 
Vädret har varit lika växlande idag med. Sol ena stunden och regn/snöstorm nästa. 
När jag mockade hagen så var det sol om jag tittade mot huset & snö i antågande från andra hållet. 
(null)

(null)

Vi provade ett nytt bett på Sigge idag och satte på en remontnosgrimma. 
(null)
Inte snyggt men det kändes lite bättre faktiskt. Jag ska rida med det några dagar och utvärdera sen. 
Jag lagade laxfiléer med rotfrukter till middag. 
(null)
Jättegott med philadelphiaost & dill på toppen. 
Stephie kom tillbaka runt halv sex & vi fixade stallet och gosade hästarna en stund. 
(null)

(null)
Det syns inte riktigt på bilden men Jonie vill verkligen pussas mitt på munnen. Han håller kvar sina läppar mitt på våra. 
Sigge var mest trött ikväll 
(null)

(null)

Vi tog en pw sen i mörkret. Sen blev det lite stickning igen. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0