Fina ord

Förmiddagen gick åt till att skotta snö.       Solen tittade fram så det var riktigt skönt ute. 
(null)

(null)

Jag gjorde pannkakor till lunch & ett extra lass som Bosse sen gjorde crêpes på till kvällen. 
Eftersom det ofta är många som rider på kvällen bestämde jag mig för att rida på eftermiddagen. Kände att jag behövde rida ett ordentligt pass & träna programlinjer. 
Sigge var inte helt inne på samma spår, tyvärr. 
Jodå, visst kan vi öka galoppen på diagonalen,  men absolut inte minska eller sakta av vid kortsidan! Det är ju jättekul att bara springa vidare i full fart…
Det blev en lång ridtur innan vi var överens. Jag vågar inte tänka på hur det ska gå på tävlingen där banan är 60 meter (istället för 40 som det är här) Vilken fart vi kommer hinna få upp 😱
Det var ett stort reportage i Smålandsposten som handlade om Stephies kompis Alice häromdagen. Flera sidor långt. 
Hon hade sagt så fina ord om Stephie där. 
(null)

Kul! 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0