Härligt väder

Idag har jag försökt att vara ute i solen så mycket som möjligt. 
Jag & Sigge gick ut i skogen en sväng. Han var lugn & snäll så det var jätteskönt. 
(null)

(null)

Ett klädombyte senare sprang jag samma fem kilometers runda som i förrgår. 
Mat hade vi kvar från middagen igår, så vi värmde gulasch & åt den. 
Efter maten ville Bosse ta en promenad så det blev samma fem kilometer igen. 
(null)

(null)

När vi kom tillbaka hem pysslade jag lite i stallet och gosade med Jonie. 
(null)
Pusspuss 
(null)

(null)
Toker x 2  😂
Vi var båda lite hungriga & sugna på något på kvällen. Då gjorde B våfflor & det var gott. 
(null)

Nu ska jag gå ut i stallet 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0