Nödbroms

(null)

Jag såg på Instagram att det hade kommit en morotsleverans till Granngården & vill man hinna få några är det bara att åka. 
Dom tar slut fort. 
Vi åkte förbi Rinkeby Rör också för att köpa ett nytt brunnslock till trekammarbrunnen. Man får inte längre ha dom tunga betonglocken. 
Men det fanns inget i rätt storlek så vi får skicka efter ett troligen. 
Vi åt lite ärtsoppa till lunch och sen tog jag in hästarna för att rida Sigge. 
Idag satte jag på gramantyglarna för att ha en nödbroms om han skulle vara lika pigg som igår. Och det var han…
(null)

(null)
Vi (eller jag) hade ett litet snack med honom innan jag satt upp & lite gos också. 
Men han fattade nog inte…
Det gick lika fort i ökningarna idag, men med granaten kunde jag i alla fall få stopp på honom. Vi var sams till slut ändå. 
(null)
Fint läppstift 
Stephie var i Hökerum idag & red Rocky så Jonie fick vila. 
Vi gjorde en omelett på kvällen som vi åt med lite skinka och keso. 
Jag (& Wilda) fortsatte att sticka på min väst. Det är så roligt att sticka igen faktiskt. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0