Ny träningsdag & Grattis

Först vill jag säga Grattis till min Syster Mia som fyller år idag! Puss och Kram! 

Idag var det dags för Jonie & Rocky att träna för Mattias. 
Jag åt frukost & strax därefter tog vi en fika för att vara fulltankade innan vi gick ut i stallet. 
Vi gjorde iordning Jonie och sen kom Anna-Carin med Rocky i lastbilen vid kvart över elva. 
Jonie var på hugget idag. Han stod och skrapade för fullt nästan hela vägen till Mickan. 
När vi sen lastade ur dom så var dom mer vilda än tama. Helknasiga båda två. 
Men träningen gick bra ändå till slut. 
Jonie var först ut. 
(null)
Inget fel på framåtbjudningen här inte! 
(null)

(null)

Rocky var också pigg och lite busig men efter några varv på linan kunde Stephie hoppa upp. 
(null)
Det finns hur mycket trav som helst i denna lilla fyraåring! 
(null)

Alla var nöjda & glada när vi hungriga åkte hem igen. 
Bosse hade kokat potatis och värmt kalopsen åt oss. Så gott. 
Det värsta (?!) var att jag skulle rida Sigge direkt efter. Inte så kul att rida proppmätt, men det gick bra. Jag fick sitta i soffan en kvart medan S gjorde iordning Sigge åt mig. 
Han kändes fin idag! Så skönt inför i morgon. 
Här kommer några bilder från gårdagens träning. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Inte bästa bildkvaliteten men, men. 
Nu är det skönt att bara sitta i soffan med popcorn, ett stort glas vatten och ett litet glas vin. 
Sov så gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0