Ont ska med ont fördrivas

Idag har det regnat i Bankeryd. 
Jag tog bilen till vårdcentralen strax efter nio. Jag fick ju vatten i örat i början av veckan & har sen dess varit mer eller mindre döv. 
Skitjobbigt. 
Men ganska lätt åtgärdat. Det låter ju konstigt men lösningen är att spola i mer vatten. Så skönt att kunna höra igen. 
Jag handlade lite innan jag körde hem igen. 
Jag dammsög först och gjorde en äppelkaka sen. Bosse lagade Kjells bil & dom var klara lagom till att äppelkaka togs ur ugnen. 
När vi hade satt oss kom diskmaskinsreparatören. Så nu har vi en fungerande diskmaskin igen. 
Jag har stickat en del idag och upptäckte att jag troligen har stickat för långt & glömt avmaska för ärmhålen… inte kul. 
Stephie och jag red tillsammans när hon slutat jobbet. Det glittrade av regndroppar i manen när jag hade hoppat upp, (såg ut som mjäll kanske)
(null)

Stephie gick med in en stund efter och lånade massagepistolen. 
Wilda älskar den & vill vara med & gärna få lite massage hon med! 
(null)
- Jag hjälper dig lite! 
Dax att nattfodra 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0