Smidighet & styrka

När morgonsysslorna var klara bakade jag chokladmuffins. 
Sen kom Stephie & vi gick ut till hästarna. 
Stephie tog på sig sina nya ridstövlar för att börja "rida in" dom. Det är aldrig roligt i början med nya ridstövlar, stelt & jobbigt. 
Men snygga är dom! 
(null)

Sigge stod & njöt i solen, men kom snällt eftersom vi nästan alltid har en morot att bjuda på. 
(null)

(null)

Det var dags att träna skolor igen. Vi behöver bli smidigare både Sigge och jag, vi är båda osmidiga (i skolorna mest) men vi jobbar på det med Stephies hjälp. 
Kaffet smakar extra gott när man har tränat hårt. S tog med sig några muffinsar & fikade i bilen på väg till Hökerum där hon skulle rida "Skallis" och Rocky. 
Det blev kött och potatis idag med men i en lite annan tappning. 
Fläskfilé med klyftpotatis + morot & palsternacka. 
Jag körde en timmes styrketräning  på kvällen i mitt lilla gym i Tims rum. 
Vi skrattade nyss när Wilda kom upp för trappen med något i munnen. 
Ett A4 papper i en plastficka som hon hämtat på byrån i vårt sovrum. 
(null)

(null)

Vad tänker hon? 😅
Tänker hon? 😂
Hon brukar för det mesta sno sladdar såsom mobilhörlurar, laddkablar osv. 
Nu ska jag natta hästarna och sen mig själv. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0