Snö & döv

Då var det dags igen, det var vitt ute när vi vaknade. 
(null)

(null)
Imorgon lär vi få skotta för det ska visst snöa hela natten här. 
Jag städade lite på förmiddagen och putsade köksfönstren på insidan. 
Vår diskmaskin gick ju sönder på julafton & vi har handdiskat sen dess. Idag kom en servicetekniker för att laga den. Det är billigare (fast inte billigt!) att ta hem någon som lagar diskmaskinen än att köra iväg den till "verkstaden". 
Tyvärr hade han fått lite fel uppgifter om felet så han hade inte rätt reservdelar med sig… 
Han återkommer. Fortsättning följer och det gör handdiskningen också. 
Efter kaffet körde jag lite styrketräning och Wilda var med som vanligt. 
Här stretchar vi lite 
(null)

Stephie och jag red tillsammans, men återigen blev det inget bra pass. Ridhuset var egentligen bokat kvart i sex till kvart över. Vi kom dit kvart i (hade glömt att det var bokat) 
Ingen var där så vi red igång. Kvart över kom den som bokat… vi red lite till men fick avsluta tidigare än vad vi tänkt. Inte så kul…
(null)
Jonie tränar skänkelvikning 
(null)

(null)

(null)Siggepiggebus ❤️
I duschen efteråt fick jag vatten i ena örat.    Så nu är jag halvdöv och jag hatar det! Jag har så trånga hörselgångar så om vatten kommer in så kommer det inte ut.. Flera gånger har jag fått åka till vårdcentralen för att spola bort vattnet med vatten 😅 Det brukar funka i alla fall. 
Vi får väl se hur det är imorgon. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0