Diverse träning

Jag var lite tidigare ut i stallet än jag brukar & Jonie hade inte vaknat än. 
(null)

Stephie tog några komp timmar på förmiddagen så hon kom tidigt & vi red tillsammans. 
Jag tränade vidare på MsvC:1 som jag troligen ska tävla i februari. 
Uppridningar, förvänd galopp och enkla byten var det mest fokus på. 
Stephie ville sen att jag skulle ta några varv på Jonie. Vilken skillnad det är mellan olika hästar. Jag har inte ridit någon annan häst på länge, Saga satt jag på en gång i somras. 
(null)
Jag travade bara lite idag, mest för att Stephie skulle få se honom röra sig. 
Vi åt korv med mos idag, enkelt men gott. 
Det är väldigt halt runt omkring här nu. Det pendlar mellan +1 och -2 grader. 
Jag tänkte ta en pw efter maten men valde att stanna inne & köra fem kilometer på crosstrainern istället. 
Sen blev det lite styrketräning på det också. 
(null)

Ikväll tittar vi på Sverige mot Norge på tv:n 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0