Staketträning på Jfk

Idag var det min & Sigges tur att åka till Jfk och träna på dressyrstaketet. 
Stephie och jag lastade Sigge vid ett & åkte iväg. 
Ska man träna måste man hjälpa till att bygga banan. Jag byggde medan Stephie gick med Sigge. 
Sen var det dags för mig att hoppa upp på vår stora, tokiga, pigg, piggare, piggast Siggebus. 
Det var tur att vi åkte kan jag säga. 
Oj, vad pigg han var & det var inte lätt att hålla honom innanför staketet… Han ville gärna prova hoppning också & såg inte alls staketet som något större hinder. 
Stephie fick, som tränare, tjata ordentligt och jag var totalt slut efteråt 😅

(null)

(null)
Med luft under alla hovarna! Vi flög fram idag. 
(null)

(null)

(null)

Det var inget roligt väder här idag, både regn och stormbyar. 
B hade lagat laxsida med potatis och hollandaisesås som vi åt när jag kom hem. 
Sen däckade jag i soffan en stund. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0