Pw & sponsor

Nu har jag satt full fart med stickningen igen, nu ska västen bli klar. Jag har sytt ihop den och fäst trådar och stickar nu kanterna runt ärmarna och sist blir det halskanten. 
Jag tog en pw mitt på dagen, det blåste lite kallt men annars var det ganska skönt. 
(null)

(null)

Stephie fick lite sponsorkläder plus ett täcke idag. Så vi försökte fota jackan tillsammans med Sigge. Han var inte helt samarbetsvillig kan man lugnt säga, men några bilder fick vi i alla fall. 
(null)

(null)
Det är Equiterapeuten som sponsrar Stephie. Hon behandlar ju både våra hästar och oss. Jag har dock inte varit hos henne på länge medan Stephie går dit ofta. 
Jag tränade sen. Idag bytte jag till ett sprengerbett med fasta ringar och aachennosgrimman. Han blir ganska stark på det men jag tror ändå att det är bra att växla lite. 
Vi jobbade mest med galoppen, arbetspiruetter, sen avslutade vi med piaffövningar. 
(null)

Wilda missuppfattade det hela idag, vi tittade på Talangfinalen & hon brukar gilla tv:n. 
Men tydligen hade hon inget intresse idag utan satt länge så här & stirrade in i väggen. 
(null)

Sen tröttnade hon & la sig på filten 
(null)

Det är månsken över Kolaryd ikväll. 
(null)

Nu är det sovdags 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0