Ärenden

Jag red efter frukosten idag. 
Som tur var kom jag ihåg att fota oss före ridningen, jag brukar glömma det och få stå där framför kameran med mitt svettiga nylle, haha. 
(null)
Vi gjorde inga byten utan red mest lösgörande och övergångar. 
Efter kaffet åkte vi in till Jönköping för diverse inköp. Vi började med kattmat och kattsand. B behövde lite verktyg och våra dörrmattor har gett upp helt. 
Något som också har gett upp är våra underlakan. Dom har nog fått lite hjälp av Wilda, men även av mig som snor runt ganska mycket i sömnen. 
Vi köpte lakan och örngott på Ikea och sen ville Bosse äta där med. Det är billigt & ok mat där men jag var absolut inte sugen på pommes och bea…
Men vi gick dit & kollade menyn & jag hittade den här laxen. 
(null)

Den var jättegod! 
Vi åkte till en handelsträdgård på vägen hem för att kolla priser på tuijaplantor och hallonbuskar. 
Men vad dyrt det var! 
Vi får titta på fler ställen. 
På vägen hem passerade vi flera rapsfält som blommar gult & vackert nu. 
(null)

(null)

Jag mockade hagarna när hästarna hade gått in. Sen plockade vi ogräs på grusgången en stund tills ryggen sa ifrån. 
Vi gjorde tacos ikväll & jag drack ett glas vin till. 
(null)

Masked Singer finalen står på här, när det är slut ska jag gå ut. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0