Blommor & fönster

På förmiddagen hade besök av en kille från EON som mätte & kollade lutning på taken inför installering av solenergipaneler. 
(null)

Panelerna är beställda & ska komma före midsommar & sättas upp ett par veckor senare. 
Ica hade stor blomförsäljning idag, så vi åkte dit för att handla till urnorna på både fram och baksidan. 
(null)

(null)
Vi köpte en tomat & en paprikaplanta också. 
Jag vågade inte plantera något idag för eventuellt kan det bli runt nollan i natt. Växterna får sova inne i natt och sen planterar jag dom imorgon. 
Jag satte igång med fönsterputsningen efter maten. Är nästan klar med nedre våningen. 
Vi satt en stund i solen med en kopp kaffe och en yatzy innan Bosse åkte till flygklubben. 
Jag hade Sigge klar när Stephie kom från jobbet. Han fick gå i skogen idag med. 
(null)

När Sigge var ompysslad & matad tog S & jag en till promenad i det fina vädret. 
(null)

Nu ska jag nattfodra 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0