Bröllopsdag

För 34 (!!) år sen var det bröllopsfest här i Kolaryd. 
Herregud vad åren går… 
Då var det pingst, i år är det två veckor tills den infaller. 
Det har regnat hela dagen här, välbehövligt men lite "tråkigt". 
Särskilt för Calle (ponnyn) & Alicia som skulle tävla utomhus idag. Stephie åkte med för att coacha. 
Wilda ville inte gå ut alls, hon gillar inte regnet. 
Stephie kom hem före två och då hade jag Sigge klar för träning. Fokus låg på formen och såklart bytena. 
(null)

Det är lite frustrerande att Stephie behöver tjata på mig om vissa kroppsdelar hela tiden. Främst är det min vänster hand och arm och mina axlar. 
Men jag är tacksam att hon orkar tjata för till slut kanske det blir rätt! 
Jag är utpräglat högerhänt, min vänsterhand ( & arm ) är något bihang som jag inte styr helt och hållet. Men träning ger färdighet…. får vi hoppas! 
B hade gjort laxsida i ugnen med potatis och hollandaisesås när jag kom in. Riktigt gott. 
Det blev lite styrketräning på kvällen och sen festade jag till med en god smoothie. 
(null)

Ikväll är det finalen i Let’s Dance så hästarna kommer att få sen kvällsmat. Men jag var ute & gav dom lite extra ensilage vid sju så dom klarar sig. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0