En härlig solig dag!

Både Stephie och Danne gick med mig & Sigge ut i skogen idag. 
(null)
Vädret var så härligt! 
Sigge tyckte att det var skönt att bara skritta runt i skogen. 
Danne var storfotografen idag & tog en massa bilder. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Pusspaus ❤️ 
Vi tog en fika på uteplatsen tillsammans sen. Efter det åkte B upp & flög & Danne åkte för att spela golf. 
Stephie och jag bytte om och sprang en runda. 
(null)

(null)
Vi sprang förbi dom söta alpackorna som var nyklippta och fina. 
När vi kom hem la vi oss i solen på varsin solsäng & njöt i en timme. Sen var det dags att fixa lite mat. 
Vi köpte nåt nytt häromdagen, skinkmignon, som vi grillade idag & åt med klyftpotatis. 
Det var riktigt gott tycker jag, helt ok. 
Vid fem hade vi tid för "massage" hos Yvonne. 
Massage låter ju skönt i och för sig men den här behandlingen är inte så skön, men välbehövlig! Mina axlar fick sig en ordentlig omgång, det finns några riktigt hårda knutor där. 
Vi har ätit resterna från fredagens kycklingfajita ikväll & nu ska hästarna få kvällsmat också. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0