Felixen

Vi började dagen, efter de vanliga morgongöromålen, med att åka iväg till Habo med ensilageplasten. 
Sen stannade vi till på Woody och köpte nytt virke till staketet utanför stallet. Det behöver bytas. 
Vi grundmålade det direkt när vi kom hem. 
(null)

13.20 hämtade vi Felix på skolan & åkte till Ryhov. Han hade tid hos ögonläkaren klockan två. 
(null)
Han börjar bli så stor, åren går fort! 
Besöket tog över en timme. Med lite "pauser" emellan, där vi hann gå och köpa en glass i cafeterian. 
(null)
Det var många syntester som skulle göras med olika "prismor" på glasögonen. 
När vi var klara åkte vi till McDonalds & åt.     "Lille" Felix åt en Big Mac & Co & åt upp allting plus en del pommes som jag inte orkade. 
(null)

Jag hoppade in på Hööks lite snabbt sen & köpte en ny ny grimma och flyveil. 
Stephie kom efter jobbet och gav Sigge och mig ett ordentligt träningspass. Oj, vad vi fick jobba med halvhalterna idag. 
Jag var riktigt nöjd efter. 
En kopp te med magnesiumpulver och två knäckebröd senare är jag nu redo att sova.   Ska bara natta dom fyrbenta där ute först. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0