Gamla videoband

B åkte iväg tidigt så efter frukost och fix gick jag och Wilda ut. 
(null)

(null)

(null)

Syrenerna blommar redan. Förr blommade dom runt skolavslutningen, eller hur?!
(null)

Jag putsade klart fönstren sen och städade fläktkåpan. 
Det blev en sväng till affären med för att köpa frallor och extra sparris till sparrissoppan. 
Jag släppte Sigge i "tredje" hagen (där Calle gick) för att han skulle få äta lite gräs. 
Men han åt inget gräs alls. 
Han sprang för fullt.
(null)

(null)

När jag fångade honom igen för att ta honom till sin hage igen så ville han absolut äta gräs…
Jag tog en promenad själv bort mot bokskogen vid brukshundsklubben. 
(null)

(null)

(null)

På kvällen letade jag reda på vår gamla (inte den äldsta) filmkamera och flera små videoband till den. Jag hittade två band fulla med Tims hockeymatcher och fyra band med hästtävlingar. Jättekul att titta på men jag hade velat hitta ännu äldre band från när barnen var små. Jag får väl leta vidare en annan dag. 
Time to sleep
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0