Hallon och häck

Jag ringde veterinären direkt på morgonen & fick en tid för ultraljud nästa tisdag. 
Svullnaden är nästan helt borta men vi vill veta säkert att det inte är någon skada därinne som går upp om vi sätter igång att träna igen. 
Efter frukosten planterade jag blommorna som vi köpte på torget i lördags. 
(null)

Sen åkte vi till Blomsterlandet och köpte hallonbuskar och femtio tuijaplantor. Vi ska plantera en tuijahäck in mot grannen Sam.    Vi fick bara plats med hallonen i bilen så tuijan ska vi hämta med släpkärran på torsdag. Då är det förhoppningsvis grävt så att vi kan plantera dom direkt. 
(null)

Vi åt spagetti med köttfärssås och sen tog jag in hästarna. 
(null)
Jag skrittade Sigge i ridhuset i trettio minuter.  Inte jättekul men jag skrittade MsvB:1 programmet & memorerade hur jag ska rida överallt. Det är mycket att tänka på! 
Stephie kom efter jobbet och vi tog en promenad. 
(null)

Lite styrketräning blev det här på kvällskvisten med, för "häcken" 😅
Nu ska jag fläta mitt nytvättade hår och ta med mig lasern och gå ut i stallet. 
Sov gott sen
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0