Hassafallsleden

Idag hade jag promenadträff med Anette. 
Hon hämtade mig halv nio och så åkte vi till Hovslätt för att gå Hassafallsleden. 
Man startar vid hembygdsgården. 
(null)
Sen går stigen utefter ån och uppåt bredvid vattenfallet. 
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Det var väldigt blåsigt men inget regn i alla fall 😂💨
(null)
Anette bjöd på gott fika. 
(null)

När hästarna hade ätit lunch red jag Sigge. 
Jag la fram lite bommar, både trav och galoppbommar. 
(null)

(null)
Han brukar bli stark och snabb över och efter galoppbommarna men idag var han duktig. Vi travade halva volten och galopperade halva, utan problem. 
B åkte in till Jönköping och köpte lite reservdelar till både sin och Tims bilar. Han hade med sig mat från MrRice hem också. Det var vi alla nöjda med, Wilda också. Hon tycker att just den påsen är perfekt storlek att krypa ner & sova i. 
(null)

(null)

Jag körde lite styrketräning på kvällen och lite kondition med hopprepet. 
Avslutar med lite humor. 
Jag skrattade för mig själv när jag läste det! 
(null)
😂😂😂
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0