Idag för 26 år sen

Den första Maj 1996 föddes vår "lille" Tim ❤️
(null)

Det är inte klokt vad åren går fort. Den lilla glada killen fyller 26 år idag. 
(null)

(null)

Stephie kom tidigt och tog mockningen medan jag skalade potatis. 
Sen red jag ut med Sigge & Stephie promenerade med. 
(null)

(null)

(null)

Middag var utlovad till runt halv ett så vi satte på potatisen och gjorde vitlöksbröd och sallad när vi kom hem. 
Vi åt Boeuf Bourguignon med potatismos & glass med jordgubbar till efterrätt. Gott! 
(null)

Stephie åkte på tävling med ponnyn idag igen. 
Idag gick det vägen! Målet har ju varit att kvala till SM och idag lyckades Alicia göra det, så roligt! Hon nådde över kvalprocenten och fick en andraplacering. 
Calle fick åka med dom hem efteråt. 
(null)

Träningen kommer fortsätta men nu som tidigare med att dom kör hit och tränar. Vi får se om Calle flyttar hit ett tag igen inför SM. 

B, jag, Tim och Amanda spelade en omgång Canasta innan dom åkte hem igen. 
Jag fixade en del ute i stallet och i hagarna och sen försökte jag lära mig hur man startar upp poolen. Det är inte lätt, många knappar och spakar att ändra på m.m 
Nu sitter vi och tittar på Robinson & sen är det nattfodring & läggdags. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0