Lång pw

Idag städade jag på förmiddagen och planterade blomlådorna på framsidan. 
Tomat & paprikaplantorna fick också varsin kruka. 
Vi drack kaffet ute och har återupptagit det dagliga yatzyspelandet. 
(null)

Jag red efter fikat. Onsdagar är trava bomdag för det mesta. Idag bestämde jag mig för att göra det på utebanan. 
Underlaget är ju inget vidare där men det fick duga idag. 
(null)

Bosse hade maten klar när jag kom in så vi åt direkt. 
B åkte upp och flög sen & jag tog en lång pw. Jag var ute i två timmar, vi hade +20 grader här idag. 
(null)
Nu har dom släppt ut ungdjuren. 
Vi får väl se vad Sigge säger om dom i år….
Ridskolehästarna gick före mig och dom passerade kossorna utan problem. 
(null)

Jag hittade midsommarblomster i skogen. Dom ska väl inte blomma redan? 
(null)

(null)

Wilda har redan somnat i sin favoritstol. Men hon brukar komma ner med oss sen och sova i sängen. 
(null)

Tack för idag 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0