Laser

Sigges ben såg något bättre ut i morse, så skönt. Men svullnaden finns där så jag körde lasern innan jag släppte ut honom. 
(null)
Härlig "arbetsställning"…
B har en trasig mobilskärm så vi åkte in till Jönköping med den. Vi körde två bilar för Tims gamla bil var här & Amanda behövde den. 
Vi hämtade också en såg hos T & A. En hel del verktyg är kvar i lägenheten fortfarande. 
Jag gick en liten stund på stan medan vi väntade på att mobilen skulle bli klar. Det är Jönköpings marknad idag och imorgon så det var mycket folk ute. 
(null)
Jag köpte bara jordgubbar och en godispåse idag. 
När vi kom hem lagade vi mat, flygande Jacob, och så kom Tim & åt med oss. 
Wilda ville äta efterrätt med oss vid bordet.    Vi åt jordgubbar med grädde, hon hoppade över gubbarna men högg glatt in på grädden. 
(null)

(null)
Hon har ju någon idé om att gräva ner överbliven mat & här blev lösningen att dra lite reklam över fatet. Haha. 
Vi skruvade upp staketet framför stallet på eftermiddagen och jag tvättade lite mer hästgrejor. 
När jag satte mig i soffan en stund med min godispåse blev Wilda väldigt intresserad igen. 
(null)

(null)
Nyfiket busfrö
Jag lasrade Sigge igen när han kom in och ska gå ut nu & göra det en gång till innan kvällsfodringen. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0