Leverans & hämtning

Vi ska göra om lite utomhus så idag plockade vi bort staketet till hagen som varit bakom uthuset. 
Nu är det bara det vita staketet kvar, men det ska också bort. Sen ska det grävas där. 
(null)

Wilda var med oss ute & både grävde lite och jagade eltråden som jag försökte nysta upp. 
(null)

Medan vi höll på kom en stor lastbil från Postnord inkörande på gården. 
Det var leverans av vårat nya växthus. Ska bli så kul att få upp det & odla lite. 
Vi åkte ner och hämtade spån sen. 22 balar fick vi med oss, det är ett styrkepass att lasta på och av alla dom. 
(null)

Jag red efter maten. Tränade linjerna i Msv B:1 & det går ganska bra. 
(null)
När jag kom tillbaka mötte jag Bosse och Tim som skulle ut på en premiärtur med motorcyklarna i det sköna vädret. 
(null)

När jag var klar i stallet gick jag in & bytte om och tog en promenad. 
Man vill ju helst vara ute hela tiden när det är fint väder. 
(null)

(null)

B kom hem före mig & hade tänt grillen så vi grillade varsin korv till kvällsmat. 
I morgon ska vi visst fälla träd. Inga jättestora som tur är! 
Sov så gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0